zondag 13 september 2015

5 september 2015




Iedereen vindt dat de tijd te hard gaat, maar men gaat zich ook gooien op de vogelschilderijtjes voor Piet Akkermans. Er wordt heel hard gewerkt moet ik bekennen en ook heel goed werk geleverd. Voor zover ik het zie is Roos ook heel tevreden met onze werken.




Maria Verreydt haar schilderij gaat de goede kant op.





Bij Dakmar Scholten haar schilderij komt er steeds meer kleur over het groen en ze fantaseert om er een dode rat in te schilderen.
Marjolijn van Egmond tovert steeds meer stenen op haar
schilderij en de kleuren zijn geweldig.

















Mijn schilderij nadert nog niet het einde, maar ik schiet wel op. Of het klaar is aan het einde van de vakantie is niet zeker doordat er ook nog vogels geschilderd moeten worden.


Ik heb wel een keuze gemaakt met betrekking tot de 2 foto's.


 Een vogel waar Piet zijn keuze op kan laten vallen, deze is van Anneke Langermans
 Nog een vogel waar Piet zijn keuze op kan laten vallen, een stern die zijn jonkies eten geeft. Fraai Marrie Breed.
Nog wat vliegens spul, twee papagaaiduikers van Anneke Langermans. Zij heeft deze vakantie alleen maar met aquarelverf geschilderd.
 De vogels vliegen om onze oren, een roodborst Dakmar Scholten en een zeemeeuw van Marrie Breed.
 Het doorkijkje van Marrie Breed nadert het einde. Zij en Roos en wij allemaal vinden het een prachtig schilderij.
 Het Begijnhof van Maria Vervoort gaat ook meer en meer kleur krijgen en is fantastisch.
 Roos heeft haar onderschildering bijna klaar en dan gaat zij thuis verder met de kleuren.


Marrie druk met haar stern.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten